Modeshows
hoogstraat

MODESHOWS
Op de catwalk in de hoogstraat (13:00 – 14:30 uur)

Stel je op langs de 25 meter (!) lange rode loper op de Hoogstraat en aanschouw de nieuwste trends gepresenteerd door Credo, de Rode Loper, Mody Mary, Denham, Mr.Marvis & Summum.

PROGRAMMA CATWALK:

13:00 – 13:15    Mody Mary

13:15 – 13:30    Credo

13:30 – 13:45    Denham

13:45 – 14:00    Mr.Marvis

14:00 – 14:15    Summum

14:15 – 14:30    De rode loper

Merken

Denham is in 2008, Amsterdam opgericht door de Engelse jeansmaker Jason Denham. Gedreven door de pioniersgeest van de originele spijkerbroek, benaderen we design met passie en innovatie terwijl wij de traditie in ere houden. Met jarenlange ervaring in wasrecepten, pasvormperfectie en eigentijdse snitten, gebruiken wij alleen hoogwaardige stoffen van werelds beste fabrieken in Italië en Japan.  

Geworteld in het Westen en beïnvloed door het Verre Oosten, zit de Aziatische geest diep in ons. Gedreven door de slogan “The Truth is in the Details”, zijn wij geobsedeerd door elk detail – van de eerste schets tot het definitieve ontwerp, op alle punten van het bedrijf. Daarom is ons iconische schaarlogo, geïnspireerd op Jason Denham’s eerste kleermaker schaar en wordt wereldwijd erkend als kwaliteitsstempel. Elk paar DENHAM jeans is geborduurd met dit keurmerk. Het is zorgvuldig vervaardigd en bestaat uit 691 steken.  

De filosofie van DENHAM is sinds onze oprichting in 2008 hetzelfde gebleven. De beste denim produceren op de meest verantwoorde en ethische manier mogelijk: voor de werknemers, het milieu en de industrie.  

“Als je de kwaliteit en zorg wilt onderzoeken die in elke DENHAM-jeans zit, draai ze dan gewoon binnenstebuiten. Wij geloven in “The Truth is in the Details” en elke DENHAM jeans vertelt een verhaal – één die elke keer dat ze worden gedragen evolueert. ” -Jason Denham

https://www.denham.com/

Kroonluchterverlichting verwelkomt iedereen die een bezoek brengt aan de herenwinkel van Credo, een van de meest stijlvolle winkels van Nederland. Binnen zorgt het moderne, lichtgrijze en zwarte interieur met palissanderelementen voor een verfijnde en tijdloze “high-end” sfeer.

Sinds 1997 is Credo de toonaangevende multimerkenmodezaak voor heren in de belangrijkste modestraat van Den Haag, de thuisbasis van het Nederlandse Koninklijk Huis. Credo is specialist in de meest modieuze herenlabels van over de hele wereld. Luxe modelabels voor heren van alle grote internationale modeontwerpers, zoals: Gucci, Burberry, Balenciaga, Givenchy, Off-White, Valentino, Balmain, Marcelo Burlon, Dolce & Gabbana, Dsquared2, Lanvin, Moncler, Saint Laurent, Neil Barrett, Canadese gans, Moose Knuckles en nog veel meer.

https://www.credomen.com/

Exclusieve modewinkel Mody Mary is gevestigd op de prestigieuze en topwinkellocatie in het hart van Den Haag, tegenover het Koninklijk Paleis Noordeinde van onze Koning Willem Alexander en Koningin Maxima.
Mody Mary biedt een exclusieve selectie van toonaangevende ready-to-wear designermerken, luxe accessoires en meer.

https://www.modymary.nl/

Summum houdt van kwaliteit, uitzonderlijke fits en een persoonlijke aanpak.
Daarom houden ze het ontwerpproces van A tot Z zelf in de hand – van het maken van signature prints voor op de stoffen tot het tekenen van de patronen en het uitzoeken van de materialen. Dat doen ze met een betrokken team – of liefdevol: de Summum-familie. Ondanks dat Summum inmiddels in achttien landen verkocht wordt, doen ze nog steeds alles in huis (op de productie na) en houden ze vast aan de persoonlijke, eigenwijze stijl waar Summum groot mee geworden is. De leidraad daarin? Ze maken niks dat ze niet zélf zouden dragen. Goede contacten met de makers en leveranciers zijn eveneens essentieel. Summum zet altijd in op langetermijnrelaties om zo een zekere kwaliteit te kunnen waarborgen.
Niet alleen wat de kleding betreft, maar ook als het gaat om duurzaamheid en nette arbeidsomstandigheden.

https://nl.summumwoman.com/

Mr. Marvis wil positieve energie verspreiden over de wereld. Dit doen ze door middel van iconische designs, best-in-class service en door het maken van bewuste keuzes voor mens en planeet.

Als kledingmerk houden ze zichzelf ook verantwoordelijk voor de impact die ze hebben. Elke dag willen ze verbeteren, waarde creëren voor iedereen die in aanraking met het bedrijf komt en hun ecologische voetafdruk minimaliseren.

https://www.mrmarvis.com/nl

Sinds 1995 wordt DERODELOPER geprezen als de meest uitgebreide multimerken schoenen- en accessoirewinkel van Nederland. Gelegen in de belangrijkste modestraat van Den Haag, de residentie van de Nederlandse koninklijke familie. Naast het aanbieden van de meest verfijnde mode in schoenen, tassen en aanverwante accessoires zoals te zien op de rode loper, willen ze de klanten ook het glamoureuze gevoel geven van het bijwonen van een rode loper evenement.

De prachtig ingerichte winkel is een schatkamer van het beste in haute couture, met een unieke selectie verfijnde schoenen, tassen en aanverwante accessoires. Het interieur is de ideale omgeving voor DERODELOPER’s unieke mix van zowel grote Europese als Amerikaanse ontwerpers, waaronder: Balenciaga, Dolce & Gabbana, Gucci, Dsquared², Givenchy, Alexander McQueen, Saint Laurent, Valentino en vele anderen.

https://www.derodeloper.com/

Speciale acties

Tijdens de ShoppingNight bieden veel winkels speciale acties en aanbiedingen, deze gelden alleen tijdens de ShoppingNight. 

Programma
partners 2023